Pla de comunicació
Greenpeace

Comunicació
Estratègia, Identitat

El disseny multimèdia està basat sobre tot en la comunicació. Qualsevol producció multimèdia intenta comunicar algun missatge. Internet és la manera més efectiva i moderna que tenim per a divulgar els nostres missatges. Peró el mitjà és tan gran que més que parlar, el més important és ser escoltats.

És important establir una bona estratègia i escollir els canals adients de manera que el missatge arribi amb facilitat a la seva audiència. Els meus coneixements en el terreny comunicatiu em capacitem per a perfilar l'estratègia de qualsevol comunicant, analitzant les necessitats del seu cas i trobant les solucions digitals que considerem més adequades.

A banda de crear una bon pla de comunicació hi ha altres elements importants per garantir que l'audiència sintonitzi amb el nostre missatge. Una pàgina web per exemple d’una organització, és la imatge que aquesta dona de cara als demés. Una imatge mal definida pot crear malentesos o pot fer que l'audiència percebi el missatge erròniament. Per això és important que aquesta imatge reflexi la identitat o la de la organització a la que representa. Així doncs cal treballar per a que el public percebi la identitat del l'emissor sense distorsions.

 

© 2008 www.roset.cat
contacte